دوره جامع کسب درآمد اینترنتی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

دوره جامع کسب درآمد اینترنتی

دوره جامع کسب درآمد اینترنتی

تقریبا غیرممکن است که کسی از اینترنت استفاده کرده باشد و عبارت پر استفاده  کسب و کار اینترنتی را نشنیده باشد.

کسب و کار اینترنتی یکی از ترندهای اینترنت ایران است و هر روز بر علاقه مندان این حیطه افزوده می شود.

چرا که آن طور که پیش بینی می کنند، به زودی بسیاری از مشاغلی که در حال حاضر وجود دارند در چند سال آینده وجود نخواهند داشت و تمام کسب و کارهای سنتی به حالت اینترنتی در می آیند.

در کسب و کار اینترنتی چیزی که بسیار مهم است جلب اعتماد کاربر است؛یعنی اگر شخصی قصد خرید شکلات یا عسل را از شما دارد کاملا به طعم و مزه آن و همچنین کیفیت آن یقین پیدا کند، اگر شخصی قصد خرید لباسی را از شما دارد خیالش راحت باشد که در کسب و کار اینترنتی شما فکر همه چیز شده باشد، مثلا اگر لباسی روی سایت یا صفحه اینستاگرام شما قرار گرفته از نظر فنی و جنس محصول کاملا واضح راهنمایی کرده باشید یا اگر احیانا بعد از خرید محصول اندازه آن با سایز مشتری فرق داشت ضمانت تعویض کالا را در نظر گرفته باشید.

اگر همه این موارد را اصولی انجام داده باشید قطعا در کسب و کار اینترنتی خود بیشتر از صد درصد شیوه سنتی آن سود خالص کسب می کنید.

 

آشنایی با دیجیتال مارکتینگ

به طور کلی به شکلی از ارائه خدمات یا عرضه محصولات گفته می شود که در فضای اینترنت انجام می پذیرد.

در این شیوه کسب و کار، کسی که خدمتی را ارائه می دهد یا محصولی را عرضه می کند، با استفاده از فضا و ابزارهای اینترنت فعالیت خود را معرفی کرده و در دسترس عموم قرار می دهد. از جمله اصلی ترین فضاها و ابزارهای کسب و کار اینترنتی می توان به وبسایت، ایمیل، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام اشاره کرد.

مشتریان و دریافت کنندگان خدمات و محصولات ابتدا با مراجعه به وبسایت یا پیج اینستاگرام آن کسب و کار با ویژگی ها و مزایای آن سرویس دهنده، آشنایی پیدا می کنند.

سپس اگر متقاعد شده باشند، نسبت به سفارش دادن محصول مورد نظر خود اقدام می نمایند.در این زمینه بهتر است نکته ای را خاطر نشان شویم که می تواند مهم باشد.

 

کسب و کار اینترنتی با کسب درآمد از اینترنت چه تفاوت هایی دارد؟

با استفاده از اینترنت می توان از راه های مختلفی به درآمد رسید و پول کسب کرد.

بسیاری از این روش ها امروزه رایج هستند. مثلا یکی از پولسازترین روش ها در این زمینه، کسب درآمد از طریق ارزهای رمزگذاری شده است.

بیتکوین bitcoin شناخته شده ترین مورد در بین ارزهای رمزگذاری شده است که می تواند سوددهی بالایی هم داشته باشد.

هم چنین یکی دیگر از راه های رسیدن به درآمد و پول درآوردن از اینترنت، فریلنسینگ یا دورکاری است.

 

فریلنسرها یا دورکارها، در سایت های مخصوص فری لنسینگ ثبت نام کرده و سفارش دریافت می کنند. این سفارش ها شامل موارد بسیار گسترده و گوناگونی مانند تولید محتوا ، طراحی گرافیک، تدوین فیلم، آهنگسازی و… می شود. فری لنسینگ هم می تواند درآمد خوبی برای شخص به ارمغان بیاورد.

 

اما کسب و کار اینترنتی به آن شیوه ای از کسب درآمد گفته می شود که در آن شما صاحب کسب و کار خود هستید.

صاحبان کسب و کارهای اینترنتی از طریق اینترنت و مخصوصا فعالیت در وبسایت و پیج اینستاگرام خود، نسبت به اراده خدمات یا محصولات خود اقدام می کنند.

 

مثلا کالاهایی که خود تولید می کنند را به فروش می رسانند، یا کالاهای شرکت های دیگر را به صورت واسطه می فروشند.

یا اینکه خدمات ویژه ای مانند اشتراک ویدیو را به صورت پولی ارائه می دهند.

دوره جامع کسب درآمد اینترنتی

 

تفاوت کسب و کارهای اینترنتی با مشاغل سنتی

 

سرمایه اولیه و خواب سرمایه

سرمایه اولیه مبلغی است که برای ایجاد کسب و کار و به آن نیاز است ، در کسب و کارهای سنتی، این مبلغ اولیه با توجه به هزینه ی مکان، هزینه ی پرسنل، هزینه ی اجناس در انبار و….

در مقایسه با کسب و کارهای اینترنتی بسیار زیاد خواهد بود و در کسب و کارهای اینترنتی با مبلغی ناچیز می توان کسب و کار خود را ایجاد و راه اندازی کرد.

 

خواب سرمایه هم به سرمایه راکدی گفته می شود که نیاز بوده که هزینه شود .

انتظار میرفته پس از رونق کسب و کار این سرمایه به جریان بیفتد ولی با توجه به اینکه هزینه ی اولیه ی کسب و کار سنتی بسیار زیاد است و همچنین بازاریابی در این حیطه با مشکلاتی مواجه است، اجناس اولیه و سرمایه در نظر گرفته شده پس از مدت زیادی به چرخه ی جریان مالی باز می گردد و یا در بدترین حالت امکان دارد اصلا برنگردد.

ولی در کسب و کارهای آنلاین این مبلغ بسیار ناچیز بوده و هزینه ی اولیه ای زیادی برای ایجاد کسب و کار پرداخت نشده است ولی با توجه به بستر تبلیغات و بازاریابی امکان به جریان فتادن همان سرمایه اولیه نیز بسیار زیاد خواهد بود.

 

محدودیت زمانی و مکانی

مشاغل سنتی  مشتری های محدود به محله یا نهایتا شهر شما خواهد داشت همچنین با توجه به کارکرد بدنی شما، در مشاغل سنتی ساعت کاری شما نیز محدود خواهد بود ولی در کسب و کارهای اینترنتی ، وبسایت شما 24 ساعته آماده دریافت سفارش از مشتری خواهد بود و همچنین محدود به مکان خاصی نیست و از سراسر دنیا می توانند به وبسایت شما دسترسی داشته باشند.

 

زمان(نایم)

سوال اولیه ای که در کسب و کار ها پیش می آید این است که “چقدر زمان میبرد تا به کاری که راه اندازی میکنم به رونق برسد؟”

در پاسخ به این سوال اینکه کسب و کاری که راه اندازی شده سنتی است یا اینترنتی نکته بسیار مهمی می باشد.

در کسب و کارهای اینترنتی به بازاریابی مناسب می توان در بازاری به وسعت بین الملل فعالیت کرد و همه ی مردم امکان دسترسی به خدمات شما را خواهند داشت بنابراین امکان رونق گرفتن کسب و کار های اینترنتی به مراتب بیشتر از مشاغل سنتی می باشد.

 

ارتباط با مشتری

در کسب و کارهای اینترنتی ارتباط با مشتری از طریق تلفن، چت ، ایمیل و … انجام میپذیرد و در خواست و پاسخ مسیری دو طرفه دارد و در طول انجام خدمت مشتری به طور کامل می تواند در جریان موضوع قرار بگیرد ولی در کسب و کار های سنتی صرفا با مراجعه مشتری به مغازه خرید انجام می پذیرد و ارتباط در همینجا قطع خواهد شد که این باعث بروز مشکلاتی برای خریدار در صورت نیاز به پشتیبانی خواهد شد.

 

سهولت در معرفی

در مشاغل سنتی برای معرفی کار و پیدا کردن بازار مربوط به شغل خود، نیاز به این بود که هزینه گزافی برای تبلیغات یا خرید و اجاره مغازه در نقاطی از شهر که دسترسی آنها مناسب تر است تهیه شود، تا خدمت و کسب و کار خود را به اهالی محل یا نهایتاً آن شهر معرفی کنید تا در صورت نیاز اهالی از شما خرید صورت بپذیرد ولی در کسب و کارهای اینترنتی جامعه بزرگتری با کسب و کار شما درگیر خواهند بود و در نتیجه خدمت شما بیشتر دیده خواهد شد و بازخورد مناسبتری نسبت به مشاغل سنتی خواهید داشت.

دوره جامع کسب درآمد اینترنتی

 

چگونه کسب و کار اینترنتی راه بیندازیم؟

قبل از اینکه به سراغ مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی برویم بهتر است به این نکته هم اشاره کنم همانطور که گفتم ما قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی با سرمایه کم را داریم. پس اصلا نباید به فکر راه اندازی اپلیکیشن موبایلی خاص و یا فروشگاه اینترنتی پر از کالا مثل دیجی کالا باشیم.

 

قدم اول : شناسایی توانایی ها

شناسایی توانایی ها اولین کاری است که باید انجامش دهید. باید ببینید چه توانایی هایی دارید.

به این خاطر می گویم توانایی های خود را شناسایی کنید که در ادامه راه حتما باید از آن ها در کسب و کارتان استفاده کنید.

اگر شما فن بیان خوبی داشته باشید این یک توانایی خوب است. اگر شما می توانید خوب بنویسید این یک توانایی خوب است.

اگر شما فتوشاپ بلد هستید حتما در کسب و کارتان به شما کمک می کند.

پس اولین کاری که می کنید باید توانایی و تخصص های خود را شناسایی کنید.

با توجه به همین توانایی ها می توانید در ادامه حوزه کاری خود را نیز انتخاب کنید.

ولی اگر توانایی هایتان هم کم بود اشکالی ندارد باز هم تا حدودی در کسب و کارتان به دردتان می خورد!

شاید پیش خود بگویید ما که تخصص خاصی نداریم باید چه کنیم؟ آیا واقعا باید تخصص خاصی داشته باشیم؟ جواب این سوال بله است.

اگر واقعا خودتان قصد راه اندازی کسب و کارتان را دارید باید با حداقل تخصص های یک وبمستر(مدیر سایت) آشنایی داشته باشید.

ممکن است بخواهید برای پست های سایت خود عکسی قرار دهید خب بهتر است به نرم افزار فتوشاپ آشنایی داشته باشید.

یا اینکه ممکن است بخواهید سایت خود را خودتان راه اندازی کنید. باید به یکی از سیستم های سایت سازی که در حال حاظر پر طرفدار است آشنایی کامل داشته باشید.

پس اگر توانایی خاصی ندارید حداقل توانایی هایی که یک مدیر سایت و کسب و کار اینترنتی باید داشته باشد را فرا گیرید. اصلا کار سختی نیست! فقط کافیه کمی در روز وقت خود را روی یادگیری بگذارید. به راحتی می توانید نیاز های خود را رفع کنید.

 

 

قدم دوم : انتخاب حوزه کاری (یک بار برای همیشه تصمیم بگیرید)

منظور از انتخاب حوزه کاری این نیست که حتما باید ایده نابی داشته باشید!

اصلا قصد ما این نیست که کسب و کار خود را با ایده ای استارت بزنیم که قبلا توسط شخص دیگری عملی نشده است.

بلکه ایده اصلا چیز مهمی نیست!

مهم این است که کسب و کاری که قصد راه اندازی آن را دارید چه قدر طرفدار دارد یا اینکه چقدر می تواند نیاز مردم را رفع کند.

انتخاب حوزه کاری شما می تواند با توجه با تخصص و توانایی های شما انجام گیرد.

مثلا شما به یکی از زبان های برنامه نویسی موبایلی مسلط هستید ولی تا الان هیچ کسب و کار آنلاینی نداشته اید می توانید از این تخصص خود استفاده کنید و سایتی آموزشی در این زمینه راه اندازی کنید.

خب خیلی از افراد هم تخصص خاصی ندارند و به دنبال حوزه کاری پر طرفدار می گردند.

تو این وضعیت چند حالت پیش می آید. یا اینکه حوزه کاری پر طرفداری را باید پیدا کنند و سعی کنند در آن متخصص شوند.

و یا اینکه اگر توانایی متخصص شدن در آن حوزه کاری را ندارند باید به سمت فروش محصولات پر طرفدار به صورت واسطه ای بروند.

پس برای اینکه حوزه کاری مناسبی برای راه اندازی کسب و کارمان انتخاب کنیم باید تحقیق و بررسی کنیم. بهترین ابزار برای این کار استفاده از گوگل و ابزارهایی که ارائه داده است.

فرض کنید خانمی در حوزه آشپزی قصد فعالیت دارد ولی به گلدوزی هم علاقه و تخصص دارد.

توسط ابزار google trends می تواند بفهمد در کدام حوزه طرفدار بیشتری وجود دارد و کدامیک بیشتر توسط مردم در گوگل جست و جو می شوند.

گوگل ترند به شما روند دیده شدن یک کلید واژه را نشان می دهد. مثلا در طول یک بازه زمانی یک ساله یا چند ساله چقدر صعود یا نزول داشته است.

همچنین می توانید کلیدواژه مورد نظر خود را در گوگل جست و جو کنید. گوگل اطلاعات خوبی را در مورد کلیدواژه انتخابی تان به شما می دهد. گوگل به شما نشان می دهد کلید واژه مورد نظر چقدر در موردش صحبت شده است.

البته همانطور که گفتم اگر تخصص خاصی ندارید و قصد دارید محصولاتی را به صورت واسطه ای به فروش برسانید هم می توانید از طریق روش هایی که به آنها اشاره کردم محصولاتی که پر فروش هستند را پیدا کنید. هم می توانید از طریق گوگل اقدام کنید و هم برای مقایسه چندین محصول مختلف از گوگل ترند استفاده کنید.

دوره جامع کسب درآمد اینترنتی

قدم سوم : بررسی سایت های رقبا(وقت کنار زدن رقبا رسیده)

بررسی رقبا یکی از مهمترین کارهایی است که حتما قبل از شروع کسب و کار اینترنتی تان باید انجام دهید.

برای این کار سایت هایی که در صفحه اول گوگل که مربوط به حوزه کاری خود هستند را شناسایی و مورد بررسی قرار دهید.

شاید پیش خود بگویید چه طور باید این سایت ها را بررسی کنیم؟ کارهای مهمی که شما باید انجام دهید بررسی ترافیک سایت، بررسی قدمت سایت، بررسی محتوا، بررسی خدمات و محصولات شان است.

برای بررسی ترافیک سایت مورد نظر می توانید از افزونه الکسا تولبار استفاده کنید. با استفاده از الکسا تولبار می توانید به صورت تخمینی ترافیک روزانه سایت مورد نظر را بررسی کنید. مثلا سایتی که الکسای 5000 ایران را دارد روزانه 1000 بازدید دارد.

مورد بعدی این است که باید بررسی کنید سایت مورد نظر از کی کارش را شروع کرده است تا متوجه شوید در مدت زمان فعالیتش چقدر پیشرفت کرده است. می توانید با استفاده از سایت whois.com تاریخ ثبت دامین سایت مورد نظر را ببینید.

از این راه می توانید متوجه این شوید که سایت مورد بررسی از کی ثبت شده است و کارش را شروع کرده است.

محتوای سایت رقبای خود را بررسی کنید.

محتوا مهمترین چیزی است که از بررسی آن می توان به حرفه ای بودن سایت مورد نظر پی برد.

اگر محتوای آن ها ضعیف باشد شما از وضعیت محتوای ضعیف آن ها با خبر می شوید و می توانید با تمرکز بیشتر روی محتوا بر آن ها غلبه کنید.

اگر محتوای آن ها قوی باشد شما باید سعی کنید محتوایی قوی تر از آن ها و در فرمت های مختلف ارائه کنید تا بتوانید با آن ها رقابت کنید.

همچنین محصولات و خدمات هم همینطور است!

صفحه محصولات آن ها به شما می گوید چقدر در کارشان حرفه ای یا ضعیف هستند.

تبلیغ نویسی صفحه محصولات آن ها را بررسی کنید. از همین بررسی های موردی از خیلی چیزها با خبر می شوید.

 

قدم چهارم : راه اندازی و طراحی سایت

برای راه اندازی سایت نیازی نیست هزینه زیادی کنید.

قرار شد با کمترین هزینه کسب و کارتان را راه اندازی کنید.

پس به خاطر همین خودتان باید دست به کار شوید.

خودتان به راحتی می توانید وب سایت خود را راه اندازی کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید انتخاب هاست و نام دامین است. نام دامین را باید با توجه به حوزه کاریتان انتخاب کنید.

انتخاب نام دامین بر عهده شماست و برای انتخاب هاست و در واقع شرکتی که میزبانی سایت شما را انجام دهد باید به نکات مهمی توجه کنید.

اول اینکه اصلا به سمت هاست های ارزان قیمت نروید.

دوم اینکه پشتیبانی مهمترین چیزی است که شما باید مد نظرتان باشد.

کیفیت هاست بسیار با اهمیت است.

سرعت هاست خیلی مهم است. سعی کنید از پر سرعت بودن هاست خود مطمئن باشید.

و آخرین یا شاید مهمترین مورد آپ تایم بودن سایت است. خیلی مهم است که سایت شما همیشه در دسترس مخاطبانتان باشد.

خب تا اینجا متوجه شدید که هاست خوب چه ویژگی هایی دارد.

برای اینکه هاست خوبی را برای میزبانی سایت خود انتخاب کنید پیشنهاد می کنم حتما تحقیق کنید.

 

برای طراحی سایت هم بهتر است از وردپرس استفاده کنید

برای طراحی سایت هم بهتر است از وردپرس استفاده کنید.

در مورد وردپرس بخواهم در این مقاله صحبت کنم کمی طولانی می شود.

ولی همین را بدانید که وردپرس یکی از بهترین سیستم های سایت ساز محبوب و رایگان در دنیا است.

به خاطر اینکه هم ساده است و هم کار کردن با آن آسان است.

همچنین با وردپرس می توانید هر آن چیزی در که ذهنتان است را روی وب سایت خود پیاده سازی کنید.

با وردپرس و افزونه هایی که ارائه کرده است می توانید همه چیز را کنار هم داشته باشید.

مثلا میتوانید سایتی دارای وبلاگ و فروشگاه اینترنتی داشته باشید.

وردپرس با وجود منابع زیادی که در وب فارسی دارد کار را برای هر کسی آسان کرده است.

وردپرس در ایران خیلی طرفدار دارد و به همین خاطر سایت های زیادی در زمینه آموزش وردپرس وجود دارند که شما می توانید به صورت رایگان از آن ها برای یادگیری وردپرس کمک بگیرید.

 

چطور از طریق وبسایت محصولاتم را بفروشم؟

فروش محصولات میتواند یکی از مهم ترین بخش های هر کاری باشد. شما میتوانید روزها و یا ماه ها بر روی سایت و یا محصولات خود وقت بگذارید اما این تلاشتان در آخر به فروش و کسب درآمد تبدیل نشود.

چاره چیست؟ شما باید سعی کنید که در وهله اول از تجریبات دیگران استفاده کرده و سعی کنید تا حد ممکن از تجربه اشتباهات بزرگ و وقت گیر جلوگیری کنید. سپس باید تلاش کنید که با شناخت علاقه ی جامعه و ایجاد جلوه های بهتر و زیبا تر از محصولاتتان آن ها را به فروش برسانید.

ابتدا لازم است بدانید که راه اندازی یک وبسایت کامل می تواند با کمتر از پانصد هزار تومان انجام شود.

پس این مهم است که شما یک سایت داشته باشید، حتی اگر فروش شما اینستاگرامی است.

با داشتن وبسایت می توانید به کاربران کمک کنید تا در اخذ فاکتور خرید و پیگیری سفارش اتوماتیک و حرفه ای عمل کنند.برای این کار فقط کافیست نحوه مدیریت سایت را بدانید که همینجا به شما اعلام میکنیم.

این کار بسیار ساده است، در دوره نخبگان وبمستر این مراحل از صفر تا صد به شما آموزش داده شده، اما شما می توانید با طی دوره های رایگان نیز راه اندازی سایت و مدیریت ان را فرا بگیرید .

این بستگی به زمان و میزان بودجه شما دارد که چه مسیری را انتخاب کنید، به هر حال با صرف یک ماه یا کمتر می توانید سایت خود را راه اندازی کرده و مدیریت آن را انجام دهید.

دوره جامع کسب درآمد اینترنتی

چطور از طریق وبسایت محصولات آموزشی بفروشم؟

فروش محصولات آموزشی از جنبه های زیادی شبیه به محصولات فیزیکی عادی است.

اما تفاوت های عمده ای را نیز میتواند در آن ها مشاهده کرد.

شما برای فروش محصولات آموزشی دغدغه هایی مانند خراب شدن جنس و یا ارسال و انبار کردن را ندارید اما از طرفی دیگر شما باید سعی کنید که قبل از تهیه یک محصول آموزشی مدت زیادی را صرف پیدا کردن نیاز جامعه و ایجاد محتوای درست در راستای رفع آن نیاز کنید.

بعد از گذراندن این مرحله باقی مراحل ساده تر اند.

شما میتوانید به راحتی با راه اندازی یک سایت وردپرسی و با استفاده از تبلیغات درست به فروش محصولات خود و کسب درآمد بپردازید.

فروش محصولات آموزشی می تواند درسی باشد و یا اینکه حاصل تجربیات شما باشد، مثلا بسته های آموزشی فتوشاپ و یا هر موضوعی که شما در آن تخصص دارید، این مورد می تواند برای شما سود خالص داشته باشد یعنی نیازی به صرف هیچ هزینه ای برای تامین و تجهیز ندارید و می توانید به راحتی به سود بسیار بالا برسید.

 

چرا باید به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی باشیم؟

در هر سنی میتونید کسب و کار آنلاین خودتون راه اندازی کنید.

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی هیچ محدودیت سنی وجود نداره و میتونید همین الان کسب و کارتان را در اینترنت راه اندازی کنید.در کسب و کارهای آنلاین اصلا جنسیت مهم نیست!

شما چه خانوم باشید و چه اقا میتوانید کسب و کارتان را در اینترنت راه اندازی کنید.

یکی از باورهای اشتباه نسبت به کسب و کار اینترنتی اینه که خیلی از افراد فکر میکنند کسب و کارهای اینترنتی منسوخ شده است و کسی حاضر نیست از طریق اینترنت محصولی را تهیه کند، اما شما با یک جستجو ساده میتونید ببینید که دیجی کالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران روزانه بالای 30 میلیارد تومان فروش اینترنتی دارد.

در کسب و کارهای اینترنتی هیچ سقف درآمدی وجود ندارد! اگر اصولی کسب و کار آنلاین‌تان راه اندازی کنید بعد از 1 الی 2 سال خیلی راحت میتوانید به درآمدهای بالای 100 میلیون تومان برسید.

شما به عنوان شغل دوم میتوانید کسب و کار آنلاین‌تان را راه اندازی کنید.

اگر کارمند یا دانش آموز و دانشجو هستید میتوانید در کنار کار و تحصیلاتتان کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنید.اگر شغل آزاد مثل فروشندگی هم دارید میتوانید کسب و کارتان را در اینترنت راه اندازی کنید.

به عنوان مثال ممکن است شما یک فروشگاه فیزیکی کیف و کفش داشته باشید، شما میتوانید خیلی راحت با راه اندازی کسب و کار اینترنتی‌تان محصولاتتان را در اینترنت بفروشید.

برای فروش محصولاتتان به صورت اینترنتی فقط و فقط به یک فروشگاه اینترنتی نیاز دارید.

البته در ادامه در مورد راه اندازی و ساخت فروشگاه اینترنتی پرداختیم.

اگر هیچ محصول و خدماتی ندارید باز هم میتوانید در اینترنت کسب و کارتان را راه اندازی کنید، پس اصلا جای نگرانی نیست!

برای کسب و کار در اینترنت به هیچ مجوزی نیاز ندارید.

برای همین است که هر کسی میتواند کسب و کار آنلاینش را راه اندازی کند.

 


ایده هایی از کسب درآمد اینترنتی

در شروع کسب درآمد اینترنتی خود تردید هایی دارید؟ آیا هنوز نتوانسته اید تصمیم بگیرید که میخواهید در چه عرصه ای از کسب و کار اینترنتی فعالیت کنید ؟

مشکلی ندارد شما میتوانید فقط با مراجعه به این مقاله ما با کسب و کار های مختلف آشنا شده و برای شروع کار خود الهام بگیرید.

 

 

درآمد از طریق یوتیوب

در عصر دیجیتال امروز ، می توانید از روشهای خلاقانه بسیاری برای به گوش رساندن موسیقی خود استفاده کنید.

YouTube به شما این امکان را می دهد تا از طرفداران و شنوندگان وفادار در سطح جهان درآمد کسب کنید.

یوتیوب برای این کار کاملاً مناسب است است.  

YouTube با هنرمندان در سرتاسر جهان همکاری می کند تا درآمد کسب کند و به نوازنده کمک کند تا درآمد بیشتری کسب کند.  

راه دیگر برای کسب درآمد از طریق YouTube این است که در واقع خودتان شروع به ایجاد محتوا کنید ، و این باعث می شود منبع درآمد ایجاد شود. 

تأمین درآمد خوب به عنوان یک هنرمند مستقل از همیشه راحت تر است ، زیرا بسترهای نرم افزاری رایگان به شما امکان می دهد پایه و اساس فن خود را پرورش دهید.از درآمدزایی و فروش محصولات به روشی استفاده کنید که پیش از این هرگز امکان پذیر نبود.

در این دوره دیجیتال ، پول مورد توجه شماست که می توانید آن را به دست آورید. 

 

سایت دانلودی

امروز در این بخش می خواهم پاسخ سوالی محبوب را بدهم که بسیاری از کاربران اینترنت کنجکاو هستند بدانند.

آنها می خواهند بدانند چگونه وب سایتهای دانلود های رایگان ارائه می دهند.

امیدوارم موسیقی ، آهنگ ، فیلم یا هر نوع رسانه را از برخی وب سایتها دانلود کرده باشید.

این وب سایت ها چگونه می توانند درآمد کسب کنند؟

 

بسیاری از کاربران اینترنت فکر می کنند که مالک یک سایت دانلود از هر دانلود پولی دریافت میکند.

ابتدا می خواهم برای شما روشن کنم که صحیح نیست.

آنها برای دانلود از این سایتها هیچ هزینه ای از شما نمی گیرند.بنابراین چگونه آنها درآمد کسب می کنند؟

خوب ، واضح است که با ترافیک زیاد  وب سایت دانلود می توانید مبلغ قابل توجهی درآمد کسب کنید. اما سوال اینجاست که آنها چگونه این کار را می کنند و اکنون می خواهم به شما پاسخ این سؤال را بدهم.

 

فروش عضویت

گزینه ای دیگر برای کسب درآمد،فروش عضویت در گوشه های منحصر به فرد سایت شما است.

به عنوان مثال،یک وبلاگ شغلی ممکن است ۱۰ دلار در هرماه برای دسترسی کاربران به هیئت شغلی خود پرداخت کند.

یک وبلاگ کسب و کار نوپا ممکن است عضویت در انجمن های خود را بفروشد.

نکته این است که عضویت انحصاری شما باید با ارزش تر از چیزی باشد که بازدید کنندگان شما میتوانند به صورت رایگان در جای دیگری پیدا کنند.

بنابراین مطمئن باشید شما در حال توسعه ی چیزی با ارزش هستید.

دوره جامع کسب درآمد اینترنتی

 

دوره آموزش طراحی سایت

دوره آموزش فروشگاه اینترنتی

دوره جامع آموزش سئو seo

دوره آموزش اینستاگرام

دوره جامع کسب درآمد اینترنتی...
ما را در سایت دوره جامع کسب درآمد اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی webomeb1 بازدید : 170 تاريخ : دوشنبه 17 خرداد 1400 ساعت: 16:55